Wysyłka
CZAS WYSYŁKI
Wysyłka od 24h - do 3 pierwszych dni roboczych nie licząc dnia zakupu od momentu zaksięgowania wpłaty na konto lub zgłoszenia życzenie wysyłki za pobraniem.
W praktyce w większości przypadków udaje nam się realizować zamówienia już nazajutrz po zaksięgowaniu przelewu , co nie dotyczy oczywiście licytacji piątkowych , dni ustawowo wolnych od pracy.
ODBIÓR OSOBISTY.
24-160 Wąwolnica, ul.Rynek 26
INNE INFORMACJE DOTYCZĄCE WYSYŁKI
a) SPOSÓB PAKOWANIA LISTY EKOMONICZNE/PRIORYTETOWE najczęściej pakowane są w koperty bąbelkowe , co wiąże się z możliwością uszkodzenia (zniszczenie opakowania itp.)
REKLAMACJE SKŁADAMY PO 14 DNIACH OD DNIA NADANIA W PRZYPADKU USZKODZENIA LUB UBYTKU W LISTACH NALEŻY SPORZĄDZIĆ BEZPOŚREDNIO PRZY PRZYJĘCIU PROTOKÓŁ SPORZĄDZONY PRZEZ POCZTĘ JESTEŚMY BEZRADNI JEŚLI NIE POSIADAMY W/W DOKUMENTÓW lub ZWRÓCIĆ PRZESYŁKĘ NADAWCY
Dlatego też zalecamy wysyłkę paczką pocztową lub e-przesyłką. Przesyłki te są bardzo starannie zabezpieczane.
Koszt e-przesyłki jest tańszy od listu priorytetowego !!!
b) W przypadku wysyłki na inny adres, prosimy o skorzystanie z formularza c) Nie odpowiadamy za opóźnienia w dostarczaniu przesyłek spowodowane zaniedbaniami ze strony Poczty Polskiej. Generalnie przesyłki priorytetowe realizowane są w ciągu od dwóch do czterech dni roboczych, przesyłki ekonomiczne, nawet do 10 dni. Po tym okresie należy udać się do Urzędu Pocztowego, następnie skontaktować z nami.
Jeżeli paczka nie dojdzie do Nadawcy w ciągu 14 dni
-składamy stosowne pismo reklamacyjne w tej sprawie.
d) W przypadku błędów i niedociągnięć z naszej strony ,co bardzo, bardzo rzadko, ale się zdarza– np.: przeoczenie wpłaty od kupującego i związane z tym opóźnienie czy też wysyłka innego towaru itp.
ZAWSZE rekompensujemy straty kupującego.